Je contactgegevens en medische info kan je beheren via Groepsadmin, een tool van Scouts & Gidsen Vlaanderen. Alleen jijzelf en de leiding kunnen deze gegevens inkijken.

Als er iets niet duidelijk is of bij technische problemen, mail gerust naar secretariaat@scoutsruisbroek.be. Wij helpen jou graag verder!

Inhoud

Wie al een account heeft, maar zijn/haar gebruikersnaam vergeten is:

Je kan ook je lidnummer invullen bij ‘Gebruikersnaam’. Die vind je terug in de mail met info voor de inschrijvingen. Na het inloggen kan je je gebruikersnaam terugvinden bij ‘Profiel’.

Je kan je gebruikersnaam ook opvragen via de knop ‘Gebruikersnaam vergeten?’.

Wie al een account heeft, maar zijn/haar wachtwoord vergeten is:

Je kan een nieuw wachtwoord instellen via de knop ‘Wachtwoord vergeten?’. Er wordt dan een mailtje gestuurd met verdere instructies.

Wie nog geen account heeft:

Je kan een account aanmaken via de knop ‘Registreren’. Vul de voornaam, achternaam en het lidnummer van je kind in en klik op ‘Volgende’. Je ontvangt een mailtje met verdere instructies.

Gegevens nakijken en aanpassen

Nadat je ingelogd bent, kan je de basisgegevens van je kind aanpassen. Vergeet ook de ‘Individuele steekkaart’ niet na te kijken. Die vind je door rechts bovenaan op de knop ‘Individuele steekkaart’ te klikken. Als je klaar bent, klik dan zeker op de knop ‘Opslaan’ want je wijzingen worden niet vanzelf opgeslagen!

0. Kijk je basisgegevens na, pas deze indien nodig aan.

1. Klik op de knop ‘Individuele steekkaart’, en pas deze indien nodig aan.

2. Wanneer je klaar bent, klik je rechts bovenaan op ‘Opslaan’.